maandag 8 april 2013

Zou het dan toch....

 
 
Zou het dan toch eindelijk lente worden??
Tijd voor wat fleurige plaatjes!
 


 
Ik heb het afgelopen weekend heerlijk buiten doorgebracht,
en heb zo waar een kleurtje opgedaan!
 
Op het dakterras
op  mijn bank
 in het zonnetje
zonnebank???
 
 

 
De kinderen zijn meteen weer aan het rolschaatsen
en stoepkrijten geslagen..
en voetballen op het schoolplein..
Buitenspelen zonder dat ik ze hoefde te sturen!
Kun je nagaan hoe ze er aan toe waren!
 
 

 
 
Ik hoop toch echt dat ik de snowboots nu weer terug kan
opbergen tot volgend jaar!
En dat ik eindelijk mijn dakterras kan gaan opknappen!
 
Weer weinig planten hebben het overleefd dit jaar..
Al mijn engelse rozen...
Ik ben niet zo goed met planten..
Heb niet de groene vingers van mijn moeder ge-erfd..
 
 
 
 
 Ook de planten in mijn huiskamer gaan allemaal dood..
Ik heb een heel donker huis, daar ligt het aan..denk ik..
Maar op het dakterras is toch licht genoeg..
 
Ik doe heel erg mijn best,
aandoenlijk mijn best zegt manlief..
..koop toch plastic planten..zegt zoonlief..
 
Ik ga vol goede moed het weeeer proberen dit jaar..
Dus misschien straks wel plaatjes van eigen terras!
  
 

 
 Maar voor nu nog even plaatjes
uit eigen vaas... ;)

 


Brengt dit het lente gevoel een beetje naar boven??
Fijne dag!



 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten