woensdag 9 april 2014

Lentekriebels

 
 
Met het mooie weer van de afgelopen dagen heb ik
toch wel last van lentekriebels..
Het dakterras is (bijna) opgeruimd,
Nieuwe plantjes gekocht, en we zijn zelfs bomen bezitters geworden!
Er staan nu een appel-, pruimen-, kersen- en vijgenboompje op het terras!
Nieuwe stoeltjes, tafel in de maak..
Als alles echt af is volgen de foto's!
 
In huis heb ik het ook maar gezellig gemaakt.
Ik ben normaal gesproken niet zo van de paastakken,
maar dit jaar heb ik een uitzondering gemaakt.
Al zijn het meer lente takken geworden.
 
 
 
 
De "ronde" vaasjes komen van de Albert Heijn, de andere heb ik zelf gemaakt
van glazen flesjes en wat ijzerdraad ..
Even samen met dochterlief bloemetjes plukken en viola! Een explosie van kleur in je interieur! ;)
 


 
 
En tot slot nog een onmisbaar bosje ranonkeltjes,
en het lentegevoel kan niet meer stuk!
 
 
Fijne dag! ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten