woensdag 26 juni 2013

Slechte huisvrouw

 
 
Ik geef het gewoon grif toe:
Ik ben een slechte huisvrouw!!
 En dan nog??
 
Ik kan gewoon niet alles goed..
Ben al super creatief,
goed in mijn werk,
 doe mijn best om twee kinderen op te voeden
probeer tussendoor ook nog een goede echtgenote te zijn
(wat dat dan ook mag wezen..;))
En hou er ook nog de broodnodige sociale contacten op na
(vriendinnen)
 
Dussss..
Dan is het maar rommelig
sommigen noemen het gezelligheid!!
 
 
Dus voor degenen die elke dag weer uren bezig zijn
met het huishouden en niet aan zichzelf toekomen..
Stop met die onzin..het wordt vanzelf weeeer een rommel..
sneller dan je denkt! ;)
en voor allen die er hetzelfde als ik over denken:
 
 
 
Hij hangt bij mij in de keuken!!
 
Fijne dag! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten