dinsdag 18 november 2014

oei, dat is lang geleden..

druk druk druk

Niet normaal meer, ik heb al zo lang niet meer geblogd!
En dat terwijl ik mezelf beloofd had het echt bij te houden..

Druk gehad, best wel heel druk..
En ik voel me niet helemaal fantastisch de laatste tijd,
weinig energie.. Hopelijk gaat het snel over.

Veel foto opdrachten gedaan, ik heb zelfs weinig tot geen tijd 
voor mijn eigen projecten gehad.
wel de kattebelletjes blijven maken, al zijn ook die minder
dan voorheen.. 1 per week ipv van 2 of 3..

En mijn 3e zeefdruk is een feit, al ligt hij nog niet thuis,
dus nog even geen foto..

Inmiddels moet ik me al weer bezig gaan houden 
met de kerstkaart!

Maar eerst nog even Sinterklaas!
De Echte kwam in Gouda!
Zooo leuk! Al deed het weer niet echt lekker mee!
En Gouda is zoo mooi versierd, net een sprookje!

Echt het was een fantastische dag, heel gezellig zoals Sint het wilde..
En het voorvalletje op de markt..
ik heb er niets van meegekregen! En van mensen die er wel 
bij stonden hoorde ik dat het heel erg mee viel.
Dus stop met het groter maken van het gebeuren
en blijf hangen bij het sprookjesachtige gevoel
wat zo bij Sinterklaas hoort!!







fijne dag! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten