woensdag 3 april 2013

Ballet

 
 
Woensdag is ballet-dag..
Dat houdt in, dat dochter -lief naar balletles gaat,
en ik haar heen-en-weer cross.
Duurt 3 kwartier zo'n les,eigenlijk net te kort om iets te kunnen
doen als je heen -en -weer fietst..
Maar ik had gisteren al boodschappen gedaan, en echt weer
om op een terrasje te gaan zitten was het ook niet..
 
 
Ballet..Ik wilde vroeger zooo graag op ballet..
maar mijn zus zat al op turnen, dus was het wel zo makkelijk
dat ik dat ook ging doen...
Maar nu heb ik een dochter! Dus die zit al vanaf haar derde op ballet!
Terwijl ze meer het lichaam van een turnster heeft...
 
 
Maar ze vindt het gelukkig heel leuk! Vandaag zei ze nog,
dat ze nog heeeeel lang op ballet wil blijven..
Gelukkig!!
 


Want ik blijf het heel leuk vinden... Ik was vroeger ook helemaal wild
van flashdance en FAME...
Zag mezelf helemaal al dansend en zingend door het leven gaan..
 Al ging ik bij jazz dance steevast de andere kant uit dan de rest
van de groep..
Toch..
 
Ik ben er nog steeds van overtuigd..
 
Ergens diep in mij
zit een geweldige ballerina
en en fantastische zangeres..
Het komt er alleen zo rot uit...
 
Dans de dag door! ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten