woensdag 24 april 2013

Nederland kleurt oranje..

 
 
En toen was het stil...Anderhalve week ben ik uitgeschakeld geweest
door de griep...Vandaag voel ik me voor het eerst weer een beetje oke..
Ga proberen zonder pijnstillers de dag door te komen.
Wat een aanslag op je gehele gesteldheid!!
Maar genoeg over die griep!
 
Nederland kleurt langzaam oranje..
Veel geharrewar over een lied..
Ik boycot twitter, doe er niet aan mee,
ik vind het een onaangenaam medium,
waar iedereen maar "blaat" waar hij zin in heeft..
Heeft ook ongetwijfeld zijn goede en leuke kanten,
maar ik doe het niet, ik vind bovendien facebook en bloggen
al genoeg van de tijd in beslag nemen!
 
Het koningshuis. Wat ik daar van vind.. Mm Ik vind het wel wat hebben.
Blijft toch sprookjesachtig. Net alsof er in die harde grote mensenwereld
toch nog plaats is voor sprookjes, romantiek en glitter en glamour..
Neem het dus ook zo, niet al te serieus!
 
 
 
Nog even de laatste dagen met Beatrix als koningin..
 
 
Het zal je baan maar zijn, ik wil niet ruilen hoor!
 
 
 
En ze heeft het best goed gedaan toch?
 
Fijne dag! ;)
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten