vrijdag 12 april 2013

Ziek...

 
 
Die lente wil maar niet echt doorzetten..
En nu ligt heel Nederland plat met de griep. Alweer..
Dochterlief was bij oms de eerste die deze week ziek werd.
Hele hoge koorts, klein ziek mopke..
Gisteren kwam zoonlief ziek uit school
en vandaag kwam manlief ziek uit het werk..
 
Nu heb ik er dus 3 ziek op de bank..
Want ze willen niet naar bed.
Ze willen wel van alles...
 
Voor mij is er geen plaats meer op de bank, dus ik ben maar gaan werken.
 
Ook omdat dochterlief al aan het opknappen is,
en zich gaat vervelen..
Dus heb ik iets gemaakt.
 
Een aankleed popje van haarzelf
 
 
 
Met de daarbij horende garderobe..
Maar dan wel nog zelf in te kleuren en te knippen
Want ze mag zich toch niet vervelen?
 



Er zijn heel veel combinaties mogelijk
dus hopelijk vele uren speel plezier..
 



Deze is op zijn kop, omdat dat beter te printen is..
 


Ik was vroeger ook uren zoet met aankleedpopjes.
Blijft gewoon leuk!
 
 



En omdat er vast veel meer kindjes zich vervelen
zijn deze allemaal groot genoeg om te printen,
te kleuren en te knippen!


O, en wat die griep betreft.. Ik neem hem gewoon niet..
Ik doe er niet aan mee!
Ik hou niet van dat kuddegedrag ;)
 
 Blijf gezond!
Fijne dag!



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten